torstaina, toukokuuta 31, 2007

Lieneekö aloe barbadensiksen ansiota että en ole vilustunut, vaikka tällä viikolla useampaan otteeseen oonkin kastunut ja palellut. Laskeskelin että 2 kuukautta tulee täyteen kun oon sitä FLP:n aloeta sisäisesti käyttänyt, ja oon taipuvainen uskomaan että se on auttanut moneen epäkohtaan elimistössä. A) maha on jatkuvasti paremmassa kunnossa, esimerkkinä tuo kahvin käyttö joka ennen teki valtaisat poltteet ihan pieninäkin määrinä nautittuna, B) rytmihäiriöt on vähentyneet, esimerkkinä samainen kahvi, C) iho on paljon paremmassa kunnossa kun aiemmin, D) olen säilynyt terveenä moninaisista flunssaepidemioista ja muista lukuisista vilustumisyrityksistä huolimatta.

Olin eilen Miikan, Riikan ja Mikon mukana kalassa Osaran lahdella. Viimekesää ennen siitä on vuosia kun olen kalassa käynyt, varmaan joskus ala-asteella ollaan Siikaisissa ongittu mato-ongella... Mut meillä oli kiva reissu, vaikka uistimia olikin vain kolmelle. Mä armollisesti jätin sen puuhan sitten niille jotka sen osaa, ja tyydyin olemaan s(/j)outonaisena. :)

Sain tänään kesälomitushommia ekan kerran. Vastuualueeni siis kasvoi humauksessa, ja tekemistä riittää luultavasti ainakin puoleen kuuhun ihan sopivasti. Ei tule aika pitkäksi! Ja siis sempä takia jutut voi jäädä tiivistelmiksi tässä lähipäivänä!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Vai on aloe vera auttanut! Hyvä! Mulla ei auttanut käsiin, päinvastoin, kun käytin sitä propolista, ne meni aivan hirveäksi... Mehua join kyllä pari purkkia, mutta nyt on rahat niin totaalisen loppu, että ei voi sitä ostaa lisää. Liiemmin en kyllä silläkään huomannut eroa. Maha on mulla ollutkin ihan ok kunnossa, lukuunottamatta tota refluksia, mutta siihen se ei auttanut millään lailla. Geeli ja huulirasva on mun juttuja.

Vai sait sitten töitä lisää! Hyvä juttu. Vaikka eipä se taida palkassa näkyä... Mäkin tänään laitoin viestiä sille Helille, joka mua haastatteli töihin. Eilen mietittiin Harrin kanssa että soittaako vai laittaako viestiä, ja päädyttiin siihen ,että mieluummin viesti, kun sillä on aina tuntunut olevan niin kiirus, kun oon soittanut, siis ennen haastattelua, että parempi kun viestittää. Kyselin ovatko jo päässeet valinnassa lopputulokseen, mutta ei ole mitään kuulunut... Toisaalta, se tuntuu olevan semmoinen ihminen, että ei muutenkaan vastaile. Kun silloin koitin soittaa sille, kun piti haastattelua sopia, ja oltiin etukäteen sovittu, että soitan, niin se ei vastannut, ja vasta viikkoa myöhemmin tuli viesti, että on niin kiirettä ollut, että pari viikkoa ainakin menee ennen kuin ehtii haastatella... Tiedä sitten, millanen työnantaja olis... noh, kaippa hän ilmottelee, jahka on valmis.
nyt pitää mennä unille, kello on sata, ja aamulla tulee Kirsi ja Samu kymmeneltä, ja sitä ennen pitää imuroida, leipoa raparperipiirakka ja sämpylöitä... Ja tehdä rapsukiisseli... Huh!

Wanhatalo kirjoitti...

Jouduiksä sit soutaan koko ajan :'D
Joo. En oo määkää kalastanu muuten ku ala-asteella mato-ongella. Siikaisissa. Eipä kyl hirveesti innostakaan muuten ku mato-onkiminen o.O

nyt se äiti jo huutaa syömään! see ya!

Anonyymi kirjoitti...

kala-hanna. kuulostaa hyvältä.

Anonyymi kirjoitti...

Jassoo, mites meni viikonloppu? Taitaa sielläkin lämmintä piisata? Vieläkö siitä Oksjoen vanhasta paikasta on ollu puhetta? Mitähän kummaa mä äsken tein... Yhdellä napinpainalluksella sain vahingossa katoomaan pitkät pätkät tekstiä... En jaksa uudestaan alkaa enää kirjottaa... Mur! Kirjottelin spaceenikin taas, poikkee kun kerkiit! Topikin tulee huomenna mummille sit että käy morjestaas jos ehdit! :)