keskiviikkona, heinäkuuta 25, 2007

... ja sori jossoon syntyny -päivä :)

Taas päästiin siihen vaiheeseen kesää, että Jaakko-poika viskaa kylmällä kivellä sisävesiä. Ihan vaan notta olis ikävämpää käydä synttäriuinnilla :) Mulle on jopa laulettu tänään jo kerran, harvinaista hupia se!

Olotilat pään sisällä on jo tasottunu, ei enää kuohu ja kiehu niin valtaisasti. Viikon oon nyt sitten syöny beetasalpaajia ja niitä paniikkihäiriönappeja (joista ei mun mielestä ole ollut ihan hirveesti hyötyä). Toivottavasti ei tarvitse jatkaa niitä enää kauaa.

Muuttopäiväkin vähän lykkäänty, sovittiin sen uuden vuokralaisen kanssa, että avaintenluovutus tapahtuu 4.8., joten periaatteessa sain viikon lisäaikaa tehdä muuttoa. Tosin nyt oon perjantaista maanantaihin vapaalla kun pidän pari pekkasta pois, joten olis hyvää aikaa touhuta muuttohommia. Varmaan isoimpia huonekaluja rotvataan sit perjantain aikana.

Nyt taidan mennä kahvitteleen yläkertaan, toin sinne suklaahippukakkua ja minipusuja... :P

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

No niin, nyt mäkin taas kävin päivittämässä hiukan oma blogiani. Trttis varmaan spaceakin, kun en oo kuulumisia aikoihin laittanu. Mä olen ollu niin naatti, etten oo jaksanu edes ajatella kirjottelua. Nytkin mua unettaa ihan hulluna... ja siivota tarttis, kun tää huusholli hukkuu roinaan. Ja pyykkiä pitäs pestä, kun alkaa taas vaatteet loppua. Mutta kun en mä jaksa... Tänään käytiin kattomassa Kirsin uutta vauvaa, joka oli ristitty vloppuna Silja Joannaksi. Nyt on sitten siis Samu ja Silja. Ja kiltti kun mikä, nukkuu komiasti, eikä huuda. Pöh. Meidän juntta se lykkii little people- taloa pitkin lattiaa, mölyää, ja nyt koittaa kaataa Emmin nalle puh- teltan.. Meni nyt istumaan telttaan ja imeskelemään tomi traktori heinäpaalia... Teltta heiluu ja huojuu, tuskin kauaa pystyssä on...
Emmi on Harrin kanssa siivoamassa ulkovarastoja, jotta sais alkaa tyhjäämään tota päätyä kaikesta rempparomusta.
Harrikin sai sitten moottoripyörän. Rambler meni vaihdossa, ja tilalle tuli tuommoinen joku kawasaki, kuulemma 750 kuutioo... Semmoinen punainen katettu katupyörä se on. Vesisateellakin eilen oli sillä pakko lähteä ajelemaan... ;)Näin se kulkinekanta vaihtuu! Nyt on kyllä pakko. Ihan pakko. Olis kyllä. Laittaa niitä pyykkejä edes koneeseen...Huh huh.